Akcja zaciskanie pasa!

Cejrowski kiedyś radził, że jeśli chcesz jechać w podróż a nie masz funduszy to zawsze możesz sprzedać lodówkę! A co jeśli nie masz lodówki?
Ja zamieszkałam w szafie! 🙂 Tak, tak dokładnie w szafie! Szafa jest pomieszczeniem o powierzchni około 6m2, nie ma okna i mieści się w niej pokaźny materac, szafka z wieszakami i trzema półkami oraz wielka sterta szpargałów różnego pochodzenia.

image(1)

Do połowy grudnia wynajmowałam śliczne studio (w polskiej nomenklaturze kawalerkę) w miasteczku pod Amsterdamem. Mieszkałam w nim prawie rok i dobrze mi się tam żyło. Koszt wynajmu pochłaniał jednak dość sporą część mojej wypłaty. Na szczęście mam znajomych, którzy chętnie goszczą w swojej szafie ludzi w zamian za niewielkie pieniądze i przyczynianie się do utrzymania mieszkania w stanie względnego porządku. Zgodzili się mnie przyjąć pod swój dach i tak dołączyłam do grona ludzi, którzy mieli przyjemność pomieszkiwać w Harrym Potterze (bo tak nazywamy szafę). Harry Potter to na ogół miły gość. W Amsterdamie tego roku zima wybitnie nie dopisuje, temperatura utrzymuje się na poziomie około 7 stopni, więc mimo braku kaloryfera jest ciepło w nocy. Nie spędzam tutaj wiele czasu, więc nie przeszkadza mi brak światła dziennego. Czasem tylko z powodu braku okna Harry Potter zaczyna niezbyt ładnie pachnieć, wtedy trzeba przeprowadzić operację wietrzenia. Po dwóch tygodniach urzędowania nadal uważam, że przeprowadzka to był genialny pomysł. A jak widzę rosnące na koncie oszczędności to buźka mi się śmieje jeszcze bardziej.

Pewnie za kolejne dwa tygodnie znienawidzę Harrego i będę spała na kanapie w kuchni. Ale czego się nie robi, żeby spełniać marzenia? Byle nerki nie sprzedawać, albo pod mostem nie mieszkać…

image

8 uwag do wpisu “Akcja zaciskanie pasa!

  1. Widzę, że umościłaś się już i doszły nawet obrazki na ścianie 🙂 Oh Harry….
    A tak poza tym to uważam że bez pysków tak wspaniałych współlokatorów ten post jest niepełen! 😛 O!

  2. Hej Gaguś ,jestem 🙂 Fajnie piszesz . Nie wiem czy ma to dla ciebie jakieś znaczenie ,ale chcę ci powiedzieć ,że jestem z ciebie dumna i wierzę że ci się uda ,no i ze będzie wspaniale :)))))

Skomentuj

